حصريا بالموقع

الخميس، 5 أبريل 2012

سعد الصغير انا لا اصلح رئيس جمهورية

ترشيح سعد الصغير
راى سعد فى ترشيحه للرئاسه
كلام سعد الصغير عن ترشيحه للرئاسه
سعد الصغير رئيسا للجمهوريه
سعد الصغير... لقناة الحياة أنا لا أصلح لمجلس مدينه اصلا مش رئيس جمهورية .. انا خت دبلوم صنايع بالعافية {{ انا كنت عاوز ادى درس للحكومة والمجلس العسكرى فى شروط الترشح للرئاسة }} مش كل من هب ودب يروح يترشح ،،، وشرط الــ 30 الف توكيل ده شرط عبيط .. كنت عاوز اقولهم انا ولا حاجة وعرفت اجيب 55 الف توكيل ... ومش اى حد يقول انا رئيس .. وياريت تكون رسالتى وصلت للمسؤلين .


سعد الصغير يعطى درسا للمجلس العسكرى

شاهد , مشاهدة ,سعد الصغير, اون لاين , بدون تحميل ,اجدد اخبار سعد الصغير,خبر ترشيح سعد الصغير للرئاسه,
مجانا , بدون اشتراك , HD , سعد الصغير رئيسا للجمهوريه
عشان يوصلك كل جديد لحد عندك اضغط لايك
سعد الصغير انا لا اصلح رئيس جمهورية
  • العنوان : سعد الصغير انا لا اصلح رئيس جمهورية
  • الكاتب :
  • الوقت : 2:36 م
  • القسم:

شاهد ايضا

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Top